Hosťom v našom Pondelkovom podcaste bola Miška Kapitáňová, členka herného priemyslu v Ružomberku.
V súčasnosti sa ľudia často pýtajú “Je virtuálna realita budúcnosť hrania?”, “Aké sú budúce aplikácie virtuálnej reality?”, “Stane sa virtuálna realita hlavným prúdom hrania?” a mnoho ďalších otázok, ktoré sú zatiaľ nezodpovedané. Jednou z vízií virtuálnej reality je, že ide iba o ďalšiu fázu technologického vývoja v oblasti hier a zábavy v užívateľskom rozhraní. Kvalita virtuálnych hier nie je ešte dobrá. Hlavne pri simulácií každodenných prirodzených činností, ktorými sme vystavení. Napríklad ako obyčajné chodenie, ktoré je pre virtuálny svet zatiaľ niečo neznáme a zložité, na to, aby to pôsobilo pri hraní prirodzene. Takže, prečo nie je neobmedzený pohyb budúcnosťou VR sa budeme venovať v našom podcaste.
V prípade, že ste zmeškali rozhovor s Michaelou Kapitáňovou a Dávidom Pozdechom, môžete si ho vypočuť práve teraz v našom archíve.
Autor: Kapitáňová, Pozdech.