Používateľský obsah (UGC) a jeho rola v marketingu

Od Yelyzaveta Leontieva

V digitálnom svete dnes majú slovo v rukách aj samotní zákazníci. Čoraz viac značiek využíva obsah vytvorený používateľmi – tzv. User Generated Content (UGC) – na budovanie dôveryhodnosti a aktívne zapájanie svojho publika. V tomto článku si vysvetlíme, čo presne UGC znamená, akú úlohu zohráva v súčasnom marketingu, čo motivuje ľudí tvoriť takýto obsah a…

Influenceri a kultúrne dedičstvo: Môžu blogeri inšpirovať k štúdiu histórie?

Od Yelyzaveta Leontieva

V dnešnej dobe sociálnych sietí máme históriu doslova na dosah ruky. Blogeri a influenceri nachádzajú kreatívne spôsoby, ako priblížiť kultúrne dedičstvo širokej verejnosti. Môžu však skutočne inšpirovať mladých ľudí k hlbšiemu štúdiu histórie? Influenceri ako moderní „historickí sprievodcovia“ Kultúrne dedičstvo často vnímame ako niečo statické – historické pamiatky, staré rukopisy či muzeálne exponáty. No vďaka…